من بینظرم....

خرید بک لینک
دوست بخوابم

یه خواب طولانی ...

وقتی از خواب پاشم فقط همینا و ببینم

یه خونه دارم،یه جای امن که خودم و سهیلا و نازنین توب بولوار کشاورز

یه اتاق دارم تنهایی

خوشحالم

حالم خوبه.....

اه...اه از پایییز

خدااااااایا خودت نشون بده.....

من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 9:56

چقدر دام میخواهد برومبکنمازهرچه که مرا ازار میدهدایاحق من از زندگی واقعا ابنهاست؟اینهمه رنج،تنهایی،بی کسی وبی پولیکجا؟آیا جایی را میتوان یافت؟اغوش امنیدستیمهربانی میان بارانهای خیابان ولیعصر من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 9:56

خدایا...

بخاطر راهم

هدفم

کارم

بچه ها

تجارب مختلفم

عشق ذاتی

تلاشم

صبرم

نعمت فراوانم

دوستانم

انسانهای مهربان و بزرگ

هنر

مهرومحبت

دوستی ها

عشقها

محبتها

تنانگی ها

زیبایی ها

قلبی که برگشته

ارام شدنم

حال خوبم

شکستن سدها وذهنیاتم

شکستن بغضها،کینه ها،حسادتها،گذشته ی تلخ و مبهم ممنونم

شهرم تهران

و بخاطر بودن amourسعید سپاسگزارم....

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی وما رستگار

من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 9:56

روزهای سرنوشت ساز و خوبی در راهند.....

دفاع از پایان نامه

مشخص شدن رفتن به اروپا و ادامه تحصیل

مشخص شد دوستی یا ازدواج با سعید...

خوش آمدی آذر

روزهای زیبا و بارانی فارس....

من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 9:56

نوشتن سخته

وبدترازاون حرف زدن

دفاع رقت انگیزی داشتم

اما بالاخره تموم شد...

دارم تلاش میکنم برم لز این مملکت،

تقریبا مطمئنم باسعید فردایی ندارم....

فقط برای اپلای ازش کمک میگیرم..

همین...

مقدس تمام...

دانشگاع تمام...

دوستان تمام.....

عجب سال تمام شدن هاست

بزودی سعید تمام وبای....

مهم نیست...هدفم رفتن از ایران است

امیدوارم بتونم در دانشگاه اشتوتگارت ادامه تحصیل بدم

همین

من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 9:56

خوب خوب خوب

میریم که یه شروع طوفانی داشته باشیم...

ثبت نام کلاس زبان

ادامه کار تئاتر

انتخاب رشته ودانشگاه و کشور

هدف من رفتن به اشتوتگارت آلمان است...

من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 9:56

خیلی دلتنگ و تنهام،چرا هر مردی در زندگی ام میاد ،می گریزد...سعید نامردعالم هستی...این روزها تنها امیدم خواندن برای آیلتس و رفتن از ایران هست و خواندن رشته تئاتر خارج از ایرانمیترسم از تنهایی....آر من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 9:56

برای شهر و زمانه ای که درونش هستمبرای قلبمخودم.......برای غربتمتنهایی هایم... هیس ، هیسDon't say a word یه کلمه هم نگوThe faint cries can hardly be heard گریه های ضعیف به زور شنید من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 9:56

روزها می روند و می آیند

مشغول پیداکردن خود،راه زندگی،چه بودنم،برنامه زندگیم هستم...

امیدوارم تااسفندتکلیف دانشگاه خارجی،ویزا،رشته وزبان وزندگی درتهران مشخص شده باشد...

من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 9:56

صفحه بندی